ღღ ♥ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥ ღღ
************Welcom to*************
ღღ ♥ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥ ღღ
-----We hope that you log in our forum-----

ღღ ♥ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥ ღღ

This forum is for any one love Tamer Hosny Here we will be Friends Brothers And Sisters and we will defend tamer from any bad thing and here you will find all the true news about Tamer (the star of generation)
 
HomeHome  CalendarCalendar  FAQFAQ  SearchSearch  MemberlistMemberlist  UsergroupsUsergroups  RegisterRegister  Log inLog in  

Share | 
 

 Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track Master Q @ 320 Kbps

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
RaNa SaaD
Excellent moderator & Tamer lover
Excellent moderator & Tamer lover


Posts : 2087
Join date : 2009-09-16
Age : 26

PostSubject: Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track Master Q @ 320 Kbps   Thu Feb 09, 2012 7:18 pm

كلمات الاغنيه :-

الله علي اية ياض انت وهوا انا لسه قلت حاجه

مراتك مراتك دي ام عيالك وهيا اللى في الدنيا بقيالك
متجرحش يوم مشاعرها ومتقولش خيرها في غيرها
دي مراتك ام عيالك ولو انت امك دعيالك خليك شاب سيطره
ومتخليش واحده من اياهم تجيبك هوب لورا
ياعاطشطف يا فاتشن
منور يا ابو الكبالن

قول يا شالشه
نادوا علي عريسنا الامور ( يا عاطشف يا عاطشف
قولوا لعروستنا مبروك ( يا فاتشن يا فاتشن

ياويله اللى ينسي ويعمل غلطت حياته
اصحي وفوق يا برنس واصحي وفوق يا مدير
ركز بقى يا كبير وخليك جدع وكفائه وكفايه بقى تتشاقي
اياك تبيع الدهب وتاخد مكانه ظلط بيتك حرام يتخرب
وتعيش علي طول في غلط

ياعطشف يا عاطشف .. يا فاتشن يا فاتشن
قول يا شالشه
بحبك يا ساتموني

اجدع سلام علي المعلمين اللى منورين الفرح يا جدعان
مؤسسه مؤسسه مؤسسه
حــــــــــــــاسب

مراتك دي هيا الليله وهيا اللى لامه العيله
وهيا اللى واقفه وسده وجنبك وقت الشده
وليه العك ليه العك ليه وانا وحشه ولا اية

اجدع سلام لميكروباصات واتوبيسات وتكاسي وتكاتك حتتنا
ولع ولع ولع ولع ويالااااا
عتبه عتبه

يا عاطف يا عاطف يا تيفه يا طفطف
من النهارده هنبطل نستظرف
انسي اي واحده عرفتها في يوم من الايام
ركز بس في حياتك في ولادك ركز في المدام

ولو ضميرك نايم قوله هووووووووووبا اصحي يالا وفوق
متخليش مراتك الحلوه تاخدك من امك وابوك
ومتعملش اللى يدينك ومتمشيش ورا شياطينك
دي هيا اللى بتحبك هيا اللى بتحبك

طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس
طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس

طب بيسي بيسي بيسي وابعد كدة عن قميصي
طب بيسي بيسي بيسي وابعد كدة عن قميصي
قووووووول يا شالشه

وعلي راي المثل قال يا قاعدين موقفتوش ليه ؟

طب قسم يا فنانس يا حلاوتك يا فنانس

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

[You must be registered and logged in to see this link.]

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
Excellent moderator & Tamer lover


بعد الضغط على الرابط اضغط
Skip AD

للدخول لصفحه التحميل [You must be registered and logged in to see this image.]


ملحوظه : حتى تستطيع رؤيه الروابط والصور وتستطيع اضافه ردود يجب عليك التسجيل اولا
[You must be registered and logged in to see this link.]
Back to top Go down
View user profile
 
Aatef We Faten - From Upcoming Album - Master Track Master Q @ 320 Kbps
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 4th Album - 「Queens are trumps -Kirifuda wa Queen-」
» 7th Album - 「YELLOW」
» New Third Day album coming Oct. 19
» Supergroup Black Country Featuring Glenn Hughes & Jason Bonham Reveal Album Track Listing
» Darkwater - New Album Update

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ღღ ♥ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥ ღღ :: Tamer's world :: Tamer's songs-
Jump to: