ღღ ♥ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥ ღღ
************Welcom to*************
ღღ ♥️ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥️ ღღ
-----We hope that you log in our forum-----
************Welcom to*************
ღღ ♥️ ღ TaMeR LoVeRs & DeFeNdErS ღ ♥️ ღღ
-----We hope that you log in our forum-----
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

This forum is for any one love Tamer Hosny Here we will be Friends Brothers And Sisters and we will defend tamer from any bad thing and here you will find all the true news about Tamer (the star of generation)

HomeHome  Latest imagesLatest images  SearchSearch  RegisterRegister  Log inLog in  

نصر محروس: انا مش زعلان من تامر

Go down 
3 posters
AuthorMessage
Eslam UltRaS TaYmORY

Eslam UltRaS TaYmORY

نصر محروس: انا مش زعلان من تامر Empty
PostSubject: نصر محروس: انا مش زعلان من تامر   نصر محروس: انا مش زعلان من تامر EmptyTue Sep 15, 2009 5:18 pm

على الراديوا محطه نجوم اف ام كانوا بيكلموا نصر محروس فساله عن تامر وعلاقته بيه دلوقتى
نصر قال :تامر ده اخويا بعيد عن المشاكل اللى حصلت انا بعتبر تامر ابنى فى الفن ومش زعلان منه
اطلاقه بالعكس تامر بيكلمنى باستمرار وبيسال عليا ومش معنى انه ساب فرى ميزيك نبقى اعداء
الكلام اللى بيتقال عن لسانى فى الصحافه ده اشاعات والناس عايزه توقع بينى وبين تامر بس تامر
ذكى وعارف انا بحبه قد ايه
المذيعه :يعنى بنكم كل الحب ده والاحترام ده ورفعت عليه قضيه
نصر: انا عملت محضر بس مش قضيه لان تامر اخل ببند من بنود العقد وانا وتامر عمرنا مكرهنا بعض
رغم كل اللى حصل
المذيعه :زعلت لما تامر راح عالم الفن
ثصر: اطلاقا بالعكس كنت حزعل لو راح شركه تانيه عالم الفن بتنا الكبيرفى الفن والاستاذ محسن جابر استاذنا كلنا تامر طلع من بيته الصغير وراح بيته الكبير
المذيعه : ايه رائيك فى البوم تامر
نصر : عجبنى جدا وتامر نفسه كان مبدع فيه واظن يعنى رائيى الشخصى انه حعيش حياتى احسن البومات
تامر على مدار حياته الفنيه
المذيعه : تقول لمين اتقى شر من احسنت اليه
نصر : اقولها لتامر اقوله اتقى شر من احسنت اليه
المذيعه :تقصد يقولها لشرين
نصر: تامر وقف جمب شرين كتير وكان فى اغانى كانت لما تجيلى اسمعها لتامر على اساس انه يغنيها لكن شرين كانت تقول ده عجبانى تامر يقولها خلاص بقت بتاعتك وشرين اللى تغنيها وعمره مضايق بالعكس دايما كان يقول ومازال يقول عليها ده اختى ونجحها من نجاحى
المذيعه : فى رائيك ايه الدافع القوى اللى يخليها تقول تصريحات بشكل ده
نصر: الله اعلم
المذيعه : فى رائيك عدم رد تامر على تصريحاتها بياكدها
نصر: تامرانسان محترم ومالوش فى الردح زى ما اعداء نجاحه بتعمل
المذيعه : صحيح طلبت منه انه يقدم شكوه فى النقابه ضد شرين
نصر: صح بس مطلبتش اقترحت وتامرساعتها قالى فى حد بيشتكى اخته ربنا يهديها
Back to top Go down
SaMeH TeMo
Admin
SaMeH TeMo

PostSubject: Re: نصر محروس: انا مش زعلان من تامر   نصر محروس: انا مش زعلان من تامر EmptyTue Sep 15, 2009 5:43 pm

الله عليك يا سلم جامده والله

Very Happy Smile farao king santa afro farao I love you
Back to top Go down
http://WWW.tamerloversdefenders.ahlamontada.com
Eslam UltRaS TaYmORY

Eslam UltRaS TaYmORY

PostSubject: Re: نصر محروس: انا مش زعلان من تامر   نصر محروس: انا مش زعلان من تامر EmptyTue Sep 15, 2009 6:59 pm

ay 5edma ya 7oby lol! lol!
Back to top Go down
sarah mafti

PostSubject: French translation ,, Traduction française   نصر محروس: انا مش زعلان من تامر EmptySun Sep 20, 2009 12:00 am

Bon,, pour ceux qui savent lire le français,, c'est vrai que c'est long,, mais il n y a rien de très important,, résumant ce large paragraphe dans 2 lignes en disant que Nasr Mahrous a déclaré qu'il n'a aucun problème avec Tamer hosny ainsi qu'ils s'aiment trop & qu'ils vivent dans une fraternité immense,, & Comme ç,, on comprend qu'il n y a plus des problèmes entre eux,, maintenant il n y a que l'Amour ardent =D

Voilà ,,
Back to top Go down
Sponsored content

PostSubject: Re: نصر محروس: انا مش زعلان من تامر   نصر محروس: انا مش زعلان من تامر Empty

Back to top Go down

نصر محروس: انا مش زعلان من تامر
Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» نصر محروس يطالب تامر حسنى بمليون جنية والمحكمة تقرر تأجيل الدعوة المقامة من نصر محروس
» تامر حسني يبكي ومش زعلان من اللي هاجموه
» ألبوم تامر حسني في ديسمبر مع نصر محروس
» نصر محروس يطالب تامر بمبلغ مليوني جنيه
» تامر حسنى يوقع خلال أيام مع نصر محروس